miércoles, 17 de septiembre de 2008

# English translation Transliteration Hebrew
1 Eternal Master, who reigned supreme, Adon 'olam, 'asher malakh, אֲדוֹן עוֹלָם אֲשֶׁר מָלַךְ
2 Before all of creation was drawn; b'terem kol y'tzir niv'ra בְּטֶרֶם כָּל יְצִיר נִבְרָא
3 When it was finished according to His will, L'eyt na'asa v'kheftso kol, לְעֵת נַעֲשָׂה בְחֶפְצוֹ כֹּל
4 Then the King's Name was proclaimed Azai melekh sh'mo nikra אֲזַי מֶלֶךְ שְׁמוֹ נִקְרָא
5 When this our world shall be no more, V'akharey kikh'lot hakol וְאַחֲרֵי כִּכְלוֹת הַכֹּל
6 In majesty He still shall reign, L'vado y'imlokh nora לְבַדּוֹ יִמְלוֹךְ נוֹרָא
7 And he was, and he is, V'hu hayah v'hu hoveh וְהוּא הָיָה וְהוּא הֹוֶה
8 And he will be in glory. V'hu yih'yeh b'tif'arah וְהוּא יִהְיֶה בְּתִפְאָרָה
9 Alone is He, beyond compare, V'hu 'ekhad v'eyn sheyni וְהוּא אֶחָד וְאֵין שֵׁנִי
10 Without division or ally; L'ham'shil lo l'hakhbirah לְהַמְשִׁילֹ לוֹ לְהַחְבִּירָה
11 Without beginning, without end, B'li reyshiyt b'li takh'liyt בְּלִי רֵאשִׁית בְּלִי תַכְלִית
12 to Him is the power and sovereignty V'lo ha'oz v'hamis'rah וְלוֹ הָעֹז וְהַמִּשְׂרָה
13 unfathomable and unimaginable B'li erekh b'li dim'yon בְּלִי עֵרֶךְ בְּלִי דִמְיוֹן
14 unchanging and irreplaceable B'li shinui ut'morah בְּלִי שִׁנּוּי וּתְמוּרָה
15 He is without connections or separations B'li khibur b'li pirud בְּלִי חִבּוּר בְּלִי פִּרוּד
16 His strength and valor are great G'dol ko'ach ug'vurah גְּדוֹל כֹּחַ וּגְבוּרָה
17 He is my God, my Living Redeemer V'hu 'Eyli v'khai go'ali וְהוּא אֵלִי וְחַי גּוֹאֲלִי
18 rock of my affliction in the enemy day v'tsur khevli b'yom tsarah וְצוּר חֶבְלִי בְּיוֹם צָרָה
19 He is my banner and refuge V'hu nisi 'umanos li וְהוּא נִסִּי וּמָנוֹס ִלִי
20 filling my cup the day I call m'nat kosi b'yom 'ekra מְנָת כּוֹסִי בְּיוֹם אֶקְרָא
21 He is a healer and a remedy v'hu rofey v'hu marpey וְהוּא רוֹפֵא וְהוּא מַרְפֵּא
22 He watches and He helps v'hu tzofeyh v'hu ezrah וְהוּא צוֹפֶה וְהוּא עֶזְרָה
23 Into His hand I commit my spirit B'yado af'kid rukhi בְּיָדוֹ אַפְקִיד רוּחִי
24 when I sleep, and I wake b'eyt 'ishan v'a'ira בְּעֵת אִישָׁן וְאָעִירָה
25 and with my spirit, my body v'im rukhi g'viyati וְעִם רוּחִי גְוִיָּתִי
26 The Lord is with me, I will not fear Adonai li v'lo 'ira אֲדֹנָי לִי וְלֹא אִירָא

No hay comentarios: